loading...
vimkala
vimkala بازدید : 46 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

خرابی کنترل کولر گازی از آن دسته خرابی هایی است که برای افراد بسیار اذیت کننده است. یافتن کنترل اصلی کولر گازی تنها از شرکت سازنده آن دستگاه امکان پذیر است. در صورتی که بتوانید کنترل را از کمپانی تهیه کنید، بایستی هزینه بالایی را صرفا برای یک کنترل بپردازید.

را حل این مشکل استفاده از کنترل همه کاره کولر گازی است که با اندک تنظیماتی به راحتی با انواع کولر گازی ست می شود. آن چیزی که مهم است کارکرد صحیح کولر گازی است که با استفاده از کنترل همه کاره ممکن می شود.

قیمت کنترل همه کاره کولر گازی وابسته به تعداد دستگاه هایی است که توانایی ساپورت کردن آن ها دارد. مسلم است هر چه یک کنترل از دستگاه های بیشتری پشتیبانی کند، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

پیشنهاد ما برای تهیه یک کنترل همه کاره با کیفیت و قیمت مناسب، فروشگاه ویم کالا است. ویم کالا فروشگاهی با تجربه بالا در زمینه فروش انواع لوازم جانبی دستگاه هاست که بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان در اقصی نقاط کشور ارائه می دهد.

از هر نقطه ای از کشور که اقدام به خرید و سفارش کالا کنید، پس از پرداخت هزینه کالا، محصول درب منزل به شما تحویل داده می شود. جهت سفارش یا ارتباط با مشاوران می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید.

vimkala بازدید : 35 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

گرمای بی سابقه هوا این روز ها برای همه افراد مایه اذیت و آزار است. از همین بابت استفاده از کولر و به طور کل لوازم خنک کننده امری طبیعی است. در مناطق جنوب کشور نیز دمای هوا به شدت بالا بوده و در کنار گرمای هوا، رطوبت نیز بالاست.

در مناطقی از کشور که شرجی و رطوبت هوا بالاست، کولر های آّبی آن چنان پاسخگو نیستند. به همین منظور کولر های گازی بیشتر استفاده می شوند.

با پیشرفت صنایع به خصوص در زمینه لوازم خانگی و برقی، کولر های گازی نیز دست خوش تغییرات و پیشرفت هایی شدند که حاصل آن ها تولید انواع کولر های گازی مختلف شد.

کولر های گازی دیواری، زمینی، پنجره ای و ... از انواع مختلف کولر گازی هستند.

کولر گازی پرتابل نیز نوعی از کولر گازی است که برای دفاتر کار و یا ادارت بسیار مناسب است. کولر گازی پرتابل یا کولر گازی قابل حمل، به دلیل حمل و نقل و جا به جایی آسان آن طرفداران بسیاری دارد.

فروشگاه ویم کالا فروشگاهی در زمینه فروش و خدمات و قطعات کولر گازی پرتابل می باشد. ویم کالا ارائه دهنده انواع کولر گازی پرتابل نو و استوک به همراه گارانتی، پیش از خرید کولر گازی آموزش و مشاوره های لازم را به شما ارائه داده و پس از تسویه حساب محصول خریداری شده شما را به سراسر کشور ارسال می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09109798010 و 09158108857 (مهندس کاردان) تماس حاصل فرمایید.

vimkala بازدید : 38 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

آبسردکن رومیزی

سنسور مخصوصی بر روی دستگاه تعبیه شده است که امکان کاهش مصرف انرژی را نیز در پی خواهد داشت و همچنین برای تامین امنیت هرچه بیشتر بر روی آب داغ قفل کودک تعبیه شده است تا خطر سوختگی بر اثر ریختگی آب به صفر برس. اما باید توجه داشت که محصولاتی ارزان هستند عمدتا کیفیت خوبی ندارند پس باید برای بازخورد یک نتیجه خوب، کیفیت را هم در نظر گرفت. با توجه به ابعاد کوچکی که این آبسردکن دارد، این مدل برای کسب و کارها و تجارت هایی که بسیار گسترده نیستند، کاربرد دارد. 4. به محل جغرافیایی خود نیز توجه کنید. قبل از اینکه مخزن را روی آبسردکن خود نصب کنید حتما این کار را انجام دهید. این مدل آبسردکن به این دلیل که نیاز ندارد حتما به شیر آب وصل شوند، و با پر کردن منبع آب میتوان از آب خنک آن استفاده کرد. آبسردکن رومیزی مجیک مدل WPU105 با طراحی زیبا و خوش ساخت و توان 485 وات، یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت کره ای مجیک است که به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک و به آسانی قرار دادن روی سطح میز یا کانتر، برای استفاده در محیطهای اداری، مطب ها و سایر مکان های عمومی بسیار مناسب می باشد.

اکثرا از آبسردکن در مغازه ها و اداره جات و مکان های عمومی استفاده میشود. این سیستم برودتی برای مکان هایی مناسب می باشد که مصرف آب کمی دارند. در این جا مواردی را که در خرید آبسردکن موثر و مهم است را برای شما میگوییم تا یک خرید ایده آل را از فروشگاه اینترنتی ری کالا داشته باشید. در ادامه می توانید مزایا و معایب آبسردکن رومیزی را امشاهده نمایید و قبل از خرید با اطلاع از این نکات اقدام به خرید نمایید . این آبسردکن کره ای همانند سایر مدل ها دومنظوره کووی مجهز به سیستم قفل کودک است بنابراین اگر در منزل خود کودک خردسال دارید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. تعدادی از این سیستم ها نیز می توانند آب را تصفیه کنند؛ بنابراین لازم است که در هنگام خرید آبسرد کن به این موارد و همچنین سایر قابلیت ها و ویژگی های آب سرد کن مانند قابلیت اتصال به آب شهری و …</p>

<p> این دستگاه قابلیت اتصال به شیر آب را دارد و به همین دلیل دیگر نیازی به تعویض مکرر منبع نمیباشد .. از دیگر ویژگیهای آب سرد کن فیلتردار 105 میتوان به کلید روشن / خاموش مخصوص آب سرد و گرم ، کلید ایمنی جهت استفاده از آب گرم در جلوی دستگاه اشاره نمود. مخزن دستگاه قابلیت ذخیره 6 لیتر آب را دارد و در عین حال سیستم فیلتراسیون دستگاه آبسردکن coway نیز امکان تصفیه 9.5 لیتر آب را دارا میباشد. دمای آبسردکن نوسان دارد آیا نیاز به تعمیر دارد؟ برای مطالعه و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری و تعمیر آبسردکن می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید ، البته به یاد داشته باشید که کارشناسان شرکت آریابهکار در ساعات اداری آماده پاسخگویی سوالات شما در مورد نگهداری و تعمیرات آبسردکن می باشند و می توانید با شماره تلفن شرکت جهت برقراری ارتباط تماس حاصل فرمایید. آیا امکان ارسال آبسردکن برای تعمیر وجود دارد ؟ 5. همانطور که میبینید شیر سهراهی، شیارهایی دارد که باید آنها را تمیز و در جهت عقربههای ساعت نوارپیچی کنید. اگر قصد خرید ابسرد کن دارید در ابتدا باید بین رومیزی یا ایستاده، مخزن دار یا بدون مخزن و سیار ویژگیهای اصلی آن تصمیمگیری کنید، سپس سایر ویژگیهای آن را بررسی نمایید. <i>Th​is ​da᠎ta has been c​reat ed  by G SA᠎  Conte nt     Gen er at​or   Demover᠎sion.</i></p>

بیشتر افراد قیمت را سرلوحه کار خود در خرید آبسردکن قرار میدهند. مطمئن شوید که این کلید به صورت ( ۰و۱ ) می باشد بر روی ۱ قرار داشته باشد. پشت دستگاه خود را چک کنید کلید کوچکی را می بینید که زیر آن ( آب گرم) نوشته شده است . اگر هنگام روشن بودن آبسردکن، آب سرد از آبسردکن خارج نمیشود و ساعاتی پس از آنکه آبسردکن، خاموش شد متوجه ریزش آب از شیر آبسردکن شُدید، بدانید آب درون آن یخ زده است. ویژگی خاصی که اکثر این محصولات دارند، این است که علاوه بر دارا بودن خروجی آب سرد و آب گرم، مجهز به خروجی آب ولرم نیز می باشند. بدون نیاز به لوله کشی آب و قابل استفاده با مخزن ساده و فیلتر دار. مخزن و بدنه آبسردکن دو جزء دیگر این دستگاه می باشد. برای اولین بار در اوایل سال 1906 دو فرد با نام های «هالسی ویلارد تیلور» و «لوتر هاوس»، توانستند دستگاهی شبیه به دستگاه های امروزی با رعایت اصول بهداشتی اختراع کنند. افزایش طول عمر و ماندگاری آبسردکن وابسته به رعایت مسائل بهداشتی . چجوری طول عمر آبسردکن را باید بالا ببریم ?

vimkala بازدید : 27 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

کولر گازی دیواری از آن دسته دستگاه هایی است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کولر گازی دیواری دارای دو یونیت مجزا است که یکی در داخل محیط ساختمان و دیگری در محیط بیرونی ساختمان (معمولا در تراس ها) قرار می گیرد.

کولر گازی دستگاهی کاربردی است که در فصل زمستان به شما گرما ارائه می دهد و در فصل تابستان می توان از خنکای آن لذت برد. در واقع با خرید کولر گازی، با یک تیر دو نشان می زنید.

این دستگاه فضای اندکی را اشغال می کند که همان فضا نیز بر روی قسمت های بالایی دیوار بوده که عموما در مکانی نصب می شود که اشراف کامل به تمامی بخش های ساختمان داشته باشد و باد سرد را به تمامی نقاط برساند.

فروشگاه ویم کالا در زمینه فروش انواع کولر گازی با انواع برند های معتبر فعالیت چندین و چند ساله دارد. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، محصول همراه با گارانتی درب منزل به شما تحویل داده می شود.

برای اطلاع از قیمت ها یا مشاوره در مورد اندازه مورد نیاز کولر گازی و یا دیگر سوالات مرتبط می توانید با شماره های 09109798010 و 09158108857 (مهندس کاردان) تماس حاصل نموده و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.

vimkala بازدید : 32 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

نرده های شیشه ای امروزه در دکوراسیون داخلی و نمای داخلی ساختمان های تجاری و حتی مسکونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.بهترین نوع حفاظ نرده برای استفاده در منازل و سازمان ها بوده و با توجه به این ویژگی های بارز و چشمگیری که داشته ساده ترین مدل در نوع نرده های ساختمانی است که امروزه تنوع زیادی دارد و به دلیل بکار رفتن شیشه در آنها که موجب روشن شدن فضا و زیبایی در دکوراسیون می شود.شرکت نگین شرق یکی از شرکت های بزرگ نمای شیشه ای در ایران است که تا به حال نرده های شیشه ای زیادی را در مشهد طراحی و اجرا کرده است.در این صفحه می توانید نمونه کارهای اجرای نرده شیشه ای در مشهد توسط تیم مهندسی نگین شرق و اطلاعات دیتیل اجرایی نرده شیشه ای به روش های گوناگون را مشاهده کنید.

vimkala بازدید : 40 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

نمای کرتین وال

تمام متریالی که در ساخت مصالح نمای کرتین وال به کار میروند شامل شمش های آلومینیوم سری ۶۰۶۳ و لاستیک های EPDM , پلی آمید و یا پی وی سی می باشند.در ساخت لامل های نمای کرتین وال از بیلت های ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده می شود.این دسته از شمش های آلومینیوم عملکرد بسیار مناسبی در عملیات اکسترود از خود نشان می دهند و از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.همچنین در پروسه رنگ آمیزی به روش آنادایز نیز شمش های سری ۶۰۶۳ نتیجه نهایی بسیار مناسبی دارند.هرچند که امکان رنگ آمیزی به روش پودری نیز وجود دارد و تنوع رنگی بیشتری نیز در این سری وجود دارد اما پروفیل هایی که با روش آنادایز رنگ آمیزی شده اند مقاومت رنگی بسیار بالاتری در برابر اشعه مضر uv و عوامل شیمیایی دارند.از لاستیک های EPDM برای آب بندی نمایکرتین وال و همچنین کمک به تثبیت شیشه ها استفاده می شود. در واقع این نما می تواند بخش های بیرونی را به شکل آسمان نشان دهد و سطح صیقلی و زیبای آن همیشه در خاطره ها نقش می بندد. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل محققان به ترکیبی دست پیدا کرده اند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده از این رو نام آن را کرتین وال Curtain Wall قرار دادند.

لامل ها با توجه به طرح نما و کاربری که دارند دارای انواع مختلفی چون لامل های آلومینیومی، لامل های فولادی و لامل های چوبی هستند که در میان آنها لامل های آلومینیومی به علت برتریهای ذاتی همچون عدم خوردگی، استحکام بالا، سبکی فوقالعاده و عایقبندی رطوبتی همیشه در اولویت هستند. این نوع از نمای کرتین وال از پروفیل های نیم لامل تشکیل شده است و دارای پروفیل هایی با عمق های مختلف می تواند باشد. این نما که از انواع نمای مدرن می باشد همچون دیوار دارای مقاومت بسیار بالایی است و در عین حال زیبایی و لطافت پرده را دارد. این سیستم را نیمه یونیتایز یا سمی یونیتایز می نامند. گروه مهندسان مهرازان نما به واسطه تسلط بر کلیه دیتایل های نمای کرتین وال، آشنایی کامل با معتبرترین برندهای تولیید کننده صنعت آلومینیوم و ارتباط بدون واسطه با آنها و برخورداری از اکیپ متخصص، کارآزموده و با تجربه حوزهنمای کرتین وال خود، آمادگی خود را در خصوص طراحی، تامین، نظارت و اجرای انواع سیستم های نمای کرتین وال خدمتت مشتریان گرانقدر خود اعلام میدارد. نهایتا سیستم سوم فریم هایونیتایز از پیش ساخته شده است که شیشه نیز در آن ها به صورت کارخانه ای نصب شده باشد و به صورت کاملا آماده در محل کارگاه ساختمانی فقط بر روی یک فریم سازه ای انتقال دهنده بار نصب می شوند .

سیستم فریم لس MN 50 CS با منظر کاملا شیشه ای با استفاده از پروفیل هایی با عمق های متفاوت قابل اجراء است. در نماهای فریم لس که الینه بدون خطوط نمایان هستند دو سبک وجود دارد. در این نوع نمای کرتین وال شیشه قاب آلومینیومی دور شیشه وجود ندارد و شیشه مستقیما بر وری استراکچر آلومینیوم قرار می گیرد و یک پروفیل نگه دارنده یا زهوار که بر روی پایه لامل پیچ می گردد شیشه را نگه داته و مانع واژگونی آن می شود. در این روش یکی از قسمت های افقی یا عمودی (به دلخواه) حذف خواهد شد و از لاستیک های عایق و چسب های مخصوص پایه سیلیکونی استفاده می شود. در مقاله های آینده به بررسی تخصصی انواع سیستم های نمای کرتین وال، معایب و مزایای آنها خواهیم پرداخت. این نوع از اجرای نمای کرتین وال با داشتن قاب آلومینیومی سبک، بسیار مقاوم می باشد و این نوع از سیستم نمای کرتین وال بسیار مقرون بصرفه می باشد. اگر به دنبال معنای لغوی کرتین وال هستید باید بگوییم که این عبارت در فارسی معنای دیوار پرده ای را می دهد. که نمونه فریملس خود به دو زیر مجموعه full frame و Ufram تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این انواع با توجه به شرایط پروژه ساختار نما و غیره توسط مهندسان و معماران انتخاب و پس از انجام کامل طراحی از نظر فنی و زیبایی شناختی در محل پروژه نصب می شوند.</p>

اما به خاطر اینکه یراق اسپایدر یک سیلینگ خیلی خاصی دارد و هزینه این سیستم اگر بخواهد دو جداره باشد بسیار بالا میرود بیش از 98 درصد شیشه های اسپایدر تک لایه میباشند. این سیستم همچنین به خوبی آب بندی و هوابندی می شود. مزیت این روش کنترل کیفیت اجرا به صورت مداوم می باشد و نتیجه بهتری در اجرای کار خواهد داشت . امروزه سیستم های اجرای نمای شیشه ای به سه نوع متفاوت با ویژگی های ساختاری و فرمی تولید و اجرا می شوند. فاصله شیشه ها در نما های فریم لس بسیار کم است ولی در سیستم فیس کپ فاصله شیشه ها توسط درپوش با ابعاد های مختلف کنترل میشود. در یوچنل، شیشهها اختصاصی هستند و دور تا دور شیشه دهانه u مانندی تعبیه شده است که توسط بستهای کوچک به لامل پیچ میشود و بعد از نما، تنها شیشه دیده میشود. از این رو نماهای Cartain Wall عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بسیار خوبی به شمار میروند. در این حالت شیشه بر روی ساختار لامل واقع می شود و درپوش هایی که وظیفه نگهدارنده دارند از خارج بر روی لامل قرار می گیرند.

vimkala بازدید : 31 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

شیشه سکوریت

شما میتوانید با ثبت سفارش در شرکت ما فرایند تولید تا اجرا را به ما بسپارید. همچنین می توانید به صورت سفارشی آلاچیق خود را سفارش داد و به صورت پیش ساخت برای شما ارسال شود. همین ویژگی نیز یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت شیشه سکوریت تاثیرگذار می باشد. حتماً گاهی در فروشگاهها دیدهاید که درب ورودی یا یکی از پنل های شیشهای ناگهان شکسته و به قطعات ریز تبدیل میشود. شیشه های سکوریت در حالت عادی قابل برش نیستند و این نوع شیشه قبل از رفتن به کوره توسط دستگاه های cnc برش داده می شود و شما به هیچ عنوان نمی توانید بعد از کوره شیشه سکوریت را برش دهید و این کار باعث می شود شیشه شما شکسته شود . لازم به ذکر است که پس از فرآیند سکوریت امان برش مجدد شیشه وجود ندارد. کوره المنتال کوره ای است که گرما را توسط المنت انتقال می دهد که این المنت ها توسط برق تغذیه می شوند و هزینه برق این نوع کوره بسیار بالا است اما نوع دیگر کوره ها کوره کانوکشن می باشد که این نوع کوره گرما را توسط هوا منتقل می کند لازم به ذکر است که کوره کانوکشن گرانتر از کوره المنتال است اما کوره کانوکشن شیشه با کیفیت تری را تولید می کند و این هزینه از نظر متخصصان بهینه است.

از نظر متخصصان و محققان شیشه سکوریت از نظر مهندسی مکانیک پنج برابر مقاوم تر از شیشه معمولی است که این نظر شیشه سکوریت را خاص تر می کند . در ساخت این وان حساسیت شیشه و حداکثر فشاری که ممکن است بر شیشه وارد شود در نظر گرفته می شود . پله ها جزو مکان های خطرناک در هر ساختمان محسوب می شوند و استفاده از شیشه های سکوریت که مقاومت بالایی در مقابل ضربه و شکستگی دارند، در پله ها بسیار رایج است همچنین امروزه از شیشه سکوریت در ساخت پله های شیشه ای نیز استفاده می شود. قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن ، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است.هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت شیشه سکوریت نهایی آن نیز بیشتر می شود. شیشه های تمیز شده توسط کوره های افقی کاملا با تکنولوژی روز جهان با انرژی برق تولید و آماده عرضه به بازار و ورود به انبار محصول میباشد . بنابراین امکان ورود سارقین و مجرمان را غیرممکن می سازد. همچنین به عنوان عایق صوتی مانع از ورود صدا به فضای داخلی می شود.

شیشه سکوریت نوعی از شیشه می باشد که برای مقاومت ، مقاومت در برابر گرما و شکستن ایمنی پروسه گرمایی را طی می کند . نیز صادق است تا آنها را از گرما و پرواز اشیاء در محل کار محافظت کند. هر وسیله ای یا هر جسمی چند مزایا و چند معایب دارد با این حساب که مزایا بسیار زیادی دارد اما معایب چشم گیری هم خواهد داشت که می تواند شما را در خرید این نوع شیشه منصرف کند. این شیشه کاربرد بسیاری دارد که در ادامه از کابرد و مزایا و نحوه تولید آن شما را مطلع می کنیم. عدم برش و خراشکاری با الماس، شیشه های سکوریت را از دیگر شیشه های معمولی یا خام متمایز خواهد کرد. چرا که ایجاد هر برش یا ضربه به لبههای شیشه سکوریت باعث شکستن آن خواهد شد. 1. عدم برش و سوراخکاری بعد از تولید : این را در نظر داشته باشیید که قبل از سفارش شیشه خود دقیقا از جای دستگیره ها و قفل ها مطمعن باشید زیرا در صورت تولید امکان حذف یا ایجاد سوراخ بر روی شیشه نمیباشد. این آلاچیق با توجه به ابعاد مورد نظر تولید می شود و به صورت پیش ساخت تحویل مشتری می شود.

برای خرید شیشه سکوریت شما باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. وجود ترک ها و حباب ها ممکن است باعث شکستن شیشه حین سکوریت شدن بشوند که در این صورت شیشه نمی تواند به مرحله سکوریت شدن برود . البته در شیشه جلویی ماشین از شیشه سکوریت لمینت استفاده میشود تا در صورت شکستن در جای خود بماند و تکههای شیشه روی سرنشین ها نریزد. استفاده از شیشه های سکوریت در قسمت های مرطوب به ویژه ساختمان از قبیل کابین دوش، حمام، کابین وان، سونا و … امروزه در ساختمان سازی ها به طور شگفت انگیزی از شیشه سکوریت استفاده می شود که پر کاربرد ترین آن ها شامل درب های ورودی ساختمان ها, نما های ساختمان , درب های حمام و سونا می باشد. بیشترین مصرف برای شیشههای ساختمانی در جهان استفاده از شیشه نشکن است. شیشه سکوریت در مکان هایی که استحکام، ایمنی و مقاومت شیشه اهمیت زیادی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. تمام شیشه های تولیدی درسان درجه یک بوده و با آرم استاندارد در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.

vimkala بازدید : 39 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

شیشه دوجداره

قبل از تزریق گاز آرگون ابعاد شیشه مورد نظر به دستگاه داده میشود تا میزان گاز تزریقی مشخص گردد. چرا گاز آرگون در داخل شیشه دو جداره تزریق میشود ؟ در حالت ایده آل بایستی کلیه نقاط بر روی نیمساز ربع اول و سوم قرار بگیرند. در این مرحله اسپیر ها به صورت یکپارچه و بدون برش در گوشه ها توسط دستگاه های اختصاصی مانند نوار بر روی یکی از شیشه ها قرار گرفته و شیشه جداره خارجی روی آن پرس میشود . نتایج تحقیقات هوی و همکاران (22) نشان داد که بسته به منطقه جغرافیایی ، فصل و جهت ساختمان ، می توان با استفاده از پوشش های مختلف ، دمای سطح خارجی و داخلی را به ترتیب تا 20 و 4.7 درجه سانتی گراد کاهش داد. نتایج تحقیقات امامقلی زاده و سالاری ( 19) نشان داد، اگر دیوارهای خارجی ساختمان با 5 سانتی متر پشم سنگ عایق کاری و پنجره های دوجداره نصب و موتورخانه هوشمند گردد به ترتیب تلفات حرارتی ساختمان 14 درصد، 11 درصد و مصرف سوخت 23/5 درصد کمتر می شود. با استفاده از شیشه لاکوبل رنگی می توان طرح های مختلفی را روی دیوار شیشه کاری کرد.مانند شیشه طرح لوزی لوزی, در روش شیشه کاری هم مانند ایینه کاری روی دیوار باید شیشه ها با استفاده از دستگاه cnc برش داده شود.

این شیشه ها دارای طرح های مختلفی روی شیشه است معمولا مورد استفاده این شیشه ها در مکان هایی است که فرد می خواهد نور کافی به داخل ساختمان برسد اما محیط داخل قابل رویت از بیرون نباشد . ولی با این حال، باید گفت که بین شیشههای دوجداره و سه جداره از لحاظ ضخامت شیشههای تفاوت هایی وجود دارد. ولی با این حال، میزان عایق بودن شیشه دوجداره و سه جداره با هم دیگر فرق میکند. در این تحقیق متغیرهای اصلی سیستم روشنایی می باشد که باعث بهینه سازی مصرف انرژی شده است متغیرهای مورد مطالعه در این تحقیق با تحقیق حاضر متفاوت هستند ولی در هر دو پژوهش روشهایی برای بهینه سازی مصرف انرژی بررسی شده است. ولی باید گفت که میزان و درجه عایق بندی شیشه سه جداره در مقایسه با شیشه دوجداره به میزان زیادی فرق میکند و بیشتر است. باید توجه داشته باشیم که قرار دادن شیشه دکوراتیو ما بین دو جداره شیشه ها دازای مزیتی نیز می باشد. شیشه باید قابلیت رنگ آمیزی داشته باشد و خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری خود را حفظ کند. در هر صورت برای استفاده از خدمات شیشه بری در پین ورک، کافیست درخواست خود را ثبت کنید! PSO یک الگوریتم قدرتمند برای بهینه سازی در محیط های غیر خطی و غیر محدب و ناپیوسته می باشد.

اما در تولید کارگاهی و غیر استاندارد ، سیلیکاژن توسط کارکنان درون اسپیسر جاسازی میشود. رفتار متغیرهای مختلف سیال شامل (دما، سرعت و دبی) در حالات گوناگون اندازه گیری و مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج این تحقیق با تحقیق حاضر با در نظر گرفتن متغیرهای مشابه از نظر بهینه سازی مصرف انرژی هماهنگی دارد البته درصد کاهش انرژی و دی اکسید کربن متفاوت است. در تحقیق حاضر نیز از عایق با ضخامت 5 سانتیمتر در دیوار و سقف استفاده شده است که باعث تنظیم دما و انرژِی گردیده است. در اینجا نیز برای هر کدام از داده ها میزان انرژی محاسبه شده توسط شبکه با مقدار واقعی آن بسیار نزدیک به هم می باشد که نشان دهنده صحت مدل سازی شبکه است. بنابراین مدل کلی برای سیاستگذاری کاهش گازهای گلخانه ای نیز قابل ارائه می باشد. همچنین در نمودارهای 3 و 5 دیده می شود که ضریب همبستگی داده ها نزدیک به عدد یک بوده و این نیز تاییدی بر مدل سازی مناسب شبکه است. به طور کلی در نمودارهای 2 و 4 نزدیک بودن مقادیر واقعی و تخمینی محاسبه شده به خوبی قابل مشاهده می باشد و این موضوع بیانگر صحیح بودن شبکه عصبی و یکسان بودن نتایج حاصل از شبکه و آنچه در واقع انجام شده می باشد.

<p> قیمت تعویض شیشه دوجداره، در فروشگاه ساز و کار برای مشتریانی که قصد تعویض محصولی را دارند ، قابل مشاهده می باشد. در این نمودار مقایسه داده های واقعی با داده های حاصل از شبکه همراه با بهترین خط گذرنده از این نقاط قابل مشاهده است. همان طور که می دانید شیشه های سکوریت طی فرآیندی با حرارت نزدیک به 700 درجه سانتی گراد ساخته می شوند. با وجود اینکه پارامترهای ورودی شامل جنس دیوار، جنس سقف، ضخامت عایق دیوار، ضخامت عایق سقف، نوع شیشه، نسبت پنجره به دیوار در چهار جهت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی بوده، یک بار برنامه های بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO ) برای تابع هدف کمینه کردن انرژی و با همان ورودی­ها یک بار برای تابع هدف کمینه کردن دی اکسید کربن انجام می شود و اجرای الگوریتم نشان می دهد که برای هر دو تابع هدف، مقادیر ورودی ها تقریبا به یک میزان می باشد. نتایج حاصل از به کارگیری الگوریتم PSO نشان دادکه در صورتی که ورودی ها شامل دیوار از نوع آجری با عایق با ضخامت 5 سانتی متر، سقف از جنس تیرچه با عایق با ضخامت 5 سانتی متر، شیشه از نوع سه جداره، نسبت پنجره شمالی و شرقی به دیوار در همان جهت 70 درصد، نسبت پنجره جنوبی به دیوار جنوبی بین 41 تا 43 درصد و نسبت پنجره غربی به دیوار غربی65 تا 67 درصد، میزان انرژی و دی اکسید کربن در حداقل میزان می باشد.

vimkala بازدید : 36 پنجشنبه 16 تیر 1401 نظرات (0)

نمای کرتین وال

تمام متریالی که در ساخت مصالح نمای کرتین وال به کار میروند شامل شمش های آلومینیوم سری ۶۰۶۳ و لاستیک های EPDM , پلی آمید و یا پی وی سی می باشند.در ساخت لامل های نمای کرتین وال از بیلت های ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده می شود.این دسته از شمش های آلومینیوم عملکرد بسیار مناسبی در عملیات اکسترود از خود نشان می دهند و از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.همچنین در پروسه رنگ آمیزی به روش آنادایز نیز شمش های سری ۶۰۶۳ نتیجه نهایی بسیار مناسبی دارند.هرچند که امکان رنگ آمیزی به روش پودری نیز وجود دارد و تنوع رنگی بیشتری نیز در این سری وجود دارد اما پروفیل هایی که با روش آنادایز رنگ آمیزی شده اند مقاومت رنگی بسیار بالاتری در برابر اشعه مضر uv و عوامل شیمیایی دارند.از لاستیک های EPDM برای آب بندی نمایکرتین وال و همچنین کمک به تثبیت شیشه ها استفاده می شود. در واقع این نما می تواند بخش های بیرونی را به شکل آسمان نشان دهد و سطح صیقلی و زیبای آن همیشه در خاطره ها نقش می بندد. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل محققان به ترکیبی دست پیدا کرده اند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده از این رو نام آن را کرتین وال Curtain Wall قرار دادند.

لامل ها با توجه به طرح نما و کاربری که دارند دارای انواع مختلفی چون لامل های آلومینیومی، لامل های فولادی و لامل های چوبی هستند که در میان آنها لامل های آلومینیومی به علت برتریهای ذاتی همچون عدم خوردگی، استحکام بالا، سبکی فوقالعاده و عایقبندی رطوبتی همیشه در اولویت هستند. این نوع از نمای کرتین وال از پروفیل های نیم لامل تشکیل شده است و دارای پروفیل هایی با عمق های مختلف می تواند باشد. این نما که از انواع نمای مدرن می باشد همچون دیوار دارای مقاومت بسیار بالایی است و در عین حال زیبایی و لطافت پرده را دارد. این سیستم را نیمه یونیتایز یا سمی یونیتایز می نامند. گروه مهندسان مهرازان نما به واسطه تسلط بر کلیه دیتایل های نمای کرتین وال، آشنایی کامل با معتبرترین برندهای تولیید کننده صنعت آلومینیوم و ارتباط بدون واسطه با آنها و برخورداری از اکیپ متخصص، کارآزموده و با تجربه حوزهنمای کرتین وال خود، آمادگی خود را در خصوص طراحی، تامین، نظارت و اجرای انواع سیستم های نمای کرتین وال خدمتت مشتریان گرانقدر خود اعلام میدارد. نهایتا سیستم سوم فریم هایونیتایز از پیش ساخته شده است که شیشه نیز در آن ها به صورت کارخانه ای نصب شده باشد و به صورت کاملا آماده در محل کارگاه ساختمانی فقط بر روی یک فریم سازه ای انتقال دهنده بار نصب می شوند .

سیستم فریم لس MN 50 CS با منظر کاملا شیشه ای با استفاده از پروفیل هایی با عمق های متفاوت قابل اجراء است. در نماهای فریم لس که الینه بدون خطوط نمایان هستند دو سبک وجود دارد. در این نوع نمای کرتین وال شیشه قاب آلومینیومی دور شیشه وجود ندارد و شیشه مستقیما بر وری استراکچر آلومینیوم قرار می گیرد و یک پروفیل نگه دارنده یا زهوار که بر روی پایه لامل پیچ می گردد شیشه را نگه داته و مانع واژگونی آن می شود. در این روش یکی از قسمت های افقی یا عمودی (به دلخواه) حذف خواهد شد و از لاستیک های عایق و چسب های مخصوص پایه سیلیکونی استفاده می شود. در مقاله های آینده به بررسی تخصصی انواع سیستم های نمای کرتین وال، معایب و مزایای آنها خواهیم پرداخت. این نوع از اجرای نمای کرتین وال با داشتن قاب آلومینیومی سبک، بسیار مقاوم می باشد و این نوع از سیستم نمای کرتین وال بسیار مقرون بصرفه می باشد. اگر به دنبال معنای لغوی کرتین وال هستید باید بگوییم که این عبارت در فارسی معنای دیوار پرده ای را می دهد. که نمونه فریملس خود به دو زیر مجموعه full frame و Ufram تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این انواع با توجه به شرایط پروژه ساختار نما و غیره توسط مهندسان و معماران انتخاب و پس از انجام کامل طراحی از نظر فنی و زیبایی شناختی در محل پروژه نصب می شوند.</p>

اما به خاطر اینکه یراق اسپایدر یک سیلینگ خیلی خاصی دارد و هزینه این سیستم اگر بخواهد دو جداره باشد بسیار بالا میرود بیش از 98 درصد شیشه های اسپایدر تک لایه میباشند. این سیستم همچنین به خوبی آب بندی و هوابندی می شود. مزیت این روش کنترل کیفیت اجرا به صورت مداوم می باشد و نتیجه بهتری در اجرای کار خواهد داشت . امروزه سیستم های اجرای نمای شیشه ای به سه نوع متفاوت با ویژگی های ساختاری و فرمی تولید و اجرا می شوند. فاصله شیشه ها در نما های فریم لس بسیار کم است ولی در سیستم فیس کپ فاصله شیشه ها توسط درپوش با ابعاد های مختلف کنترل میشود. در یوچنل، شیشهها اختصاصی هستند و دور تا دور شیشه دهانه u مانندی تعبیه شده است که توسط بستهای کوچک به لامل پیچ میشود و بعد از نما، تنها شیشه دیده میشود. از این رو نماهای Cartain Wall عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بسیار خوبی به شمار میروند. در این حالت شیشه بر روی ساختار لامل واقع می شود و درپوش هایی که وظیفه نگهدارنده دارند از خارج بر روی لامل قرار می گیرند.

vimkala بازدید : 41 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

ویژگی های آبسردکن ارزان

  • آبسردکن ارزان دوکاره هست و دارای هم آب سرد و آب جوش می باشد.
  • دارای درجه تنظیم آب جوش (100درجه) و آب یخ ( 2درجه)
    ساخت کشور ژاپن می باشد.
  • دارای قفل کودک برای آب جوش و آب سرد می باشند
  • دارای مخزن داخلی آب 4 لیتری می باشند.
  • کلید مخصوص آب جوش
  • دارای مانیتور
  • برق 110 ولت ژاپن و بسیار کم مصرف و با کیفیت.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 3,948
  • بازدید کلی : 14,144