loading...
vimkala
vimkala بازدید : 41 یکشنبه 14 شهریور 1400 نظرات (0)

 

وی با اشاره به اهمیت نصب اصولی دودکش گفت: شیب دودکش از محل اتصال به وسایل گازسوز شروع شده و همواره باید به سمت بالا باشد و به هیچ عنوان در طول مسیر با لوله آکاردئونی یا زانویی به سمت پایین برنگردد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، محمد ایمانیفر با اشاره به سوالات مکرر شهروندان درباره استفاده از بخاری ژاپنی اظهار کرد: در مورد بخاریهای ژاپنی اطلاعات مناسبی در دسترس نیست. وقتی از او میپرسم که آیا بی احتیاطی نیست که بخاری بدون دودکش را تو اتاق خواب بچهها گذاشتید و این ممکن است باعث حادثه گازگرفتگی شود خیلی خونسرد به من پاسخ میدهد: این وسیله امتحان خودش رو پس داده است. با توجه به عدم استفاده از دودکش در این بخاری، استفاده از آن در فضای بستهای که امکان تهویه و تردد هوا وجود ندارد مجاز نیست. توجه داشته باشید که در قسمت پشتی بخاری فیلتری برای جذب گرد و غبار وجود دارد و برای همین باید حواستان باشد که این فیلتر همیشه تمیز باشد و زمانی که مسدود شوند، دستگاه کد خطای مربوط را روی نمایشگر نشان میدهد. این فیلتر، گرد و غبارها را جذب کرده و مانع ورود آنها به بخاری میشود.

رئیس HSE و پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هر چند وقت یکبار کلاهک دودکشهای وسایل گازسوز را بازرسی کنید و چنانچه کلاهک افتاده باشد آنرا در محل خود نصب کنید. در سایت استادکار، چند پیشنهاد از استادکاران معتبر و متخصص منطقه خود دریافت میکنید. با مشاهده این کد، حتما چند دقیقه درب ها را باز کنید تا هوا در ساختمان جریان داشته باشد. همچنین، شلنگ «فابریک ژاپنی» برای نصب بخاری در بازار یافت می شود که بسته به درازایش (1 تا 5متر) 25 تا 70 هزار تومان آب می خورد. ولتاژ برق این بخاری ها 110 ولت می باشد .این بخاری ها ساخت کشور ژاپن بوده و ولتاژ برق آنها 110 ولت می باشد که جهت استفاده در ایران باید از یک ترانس 220 ولت به 110 ولت استفاده شود. از این ترانس در لباسشویی ژاپنی هم استفاده میشود. این مدل از بخاری گازی ژاپنی دارای تصفیه هوا می باشد. مدل های گازی برقی خود به دو دسته تقسیم می شوند مدلهایی که با گاز شهری (مورد مصرف در منازل ) کار می کنند و مدلهایی که با گاز کپسول کار می کنند.

بخاری نفتی برقی تویتومـی مدل toyotomi LC-43 اصل ژاپن … 00:36. فروش بخاری درجا پاژن- بخاری برقی هوشمند … بخاری نفتی برقی کرونا طرز استفاده … توان گرمایشی بخاری گازی برقی ژاپنی مارک rinnai برابر است با 5.81 کیلو وات ساعت. بخاری گازی برقی ژاپنی tokyo gas osako gas بخاری گازی ژاپنی درون ظرح های … نتایج جستجو به منظور جمله : بخاری نفتی برقی ژاپنی … بخاری نفتی برقی فن دار آکبند / استوک ژاپنی با گارانتی کار کرد مارکهای موجود : تویوتومـی – کرونا – مـیتسوبیشی – سانیو – شارپ – هیتاچی- توشیبا – دانیچی … بخاری نفتی برقی فن دار آکبند / استوک ژاپنی با گارانتی کار کرد مارکهای موجود : تویوتومـی – کرونا – مـیتسوبیشی – سانیو – شارپ – هیتاچی- … دسته سیستم گرمایشی سرمایشی و گاز – بخاری های برقی نفتی ژاپنی . اگربخار نفتی برقی فن دار ژاپنی شما خراب مادرستش مـیکنیم رایگان … عارف تعمـیر بخاری نفتی برقی ژاپنی تعمـیر بخاری , , عارف.

بخاری برقی گازی ژاپنی rinnai مناسب برای 80 متر مربع به بالا. مشاهده جزئیـات فروش کالای بخاری گازی – برقی استوک ژاپنی 2100 وات بهترین … برقی .نفتی برقی. گازی برقی.برقی فن دار.بخاری نفتی بدون دودکش و دودکش دار. بخاری بدون دودکش ژاپنی بسیار کم مصرف بوده و با حداکثر کارایی، مصرف بهینه انرژی و بدون آلایندگی کار می کند. راهنمای تنظیم بخاری ژاپنی قیمت: 18,000,000 ریـال عدم موجودی کالا. مشتری گرامـی، راهنمای تنظیم بخاری ژاپنی متاسفانـه کالای فوق فعلاً موجود نمـیباشد. این بخاری نفتی زیبای ژاپنی دارای ویژگیـهای منحصربفرد دیگری نیز مـیباشد. بدون نگرانی از هر اتفاق غیر مطرقبه می توانید از این بخاری گازی و برقی بدون دودکش ژاپنی استفاده کنید. بخاریهای گازی برقی ژاپنی امروزه یکی از بهترین و باصرفه ترین بخاریها جهت تهیه گرمای منازل ، محل کار و زندگی می باشند. دو دستگاه بخاری برقی نفتی ژاپنی ( مـیتسوبیشی – کرونا هردو برق 110 ولت ) بـه قیمت هر عدد 700/000 تومان بـه فروش مـیرسدبخاری برقی. بخاری گازی و برقی برفاب، تک الکتریک، ارج، دلونگی، آلونی، مـیدآ، هیتاچی و …

ویم کالا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 3,901
  • بازدید کلی : 14,097